Jegyek

Blog

2012
Apr
18
8 éve, 10 hónapja
Sziasztok!
 
Előző blog bejegyzésemet azzal a gondolattal zártam, hogy a tavalyi imolai és az idei Phillip Island-i futam után Fortuna már nem büntethet bennünket.
 
Sokáig úgy tűnt, hogy ez az elvárásom nem teljesül. Imolában az első szabadedzés még simán lement, de azt követően csak kellemetlen meglepetésekben volt részünk. Az első időmérőn során több int 25 percet töltöttem a boxban, és korábban be kellet fejeznem az edzést. Elektromos problémára illetve a benzin pumpa meghibásodására gyanakodtunk. A második szabad edzésen elszállt a blokkom, mindössze két kört tudtam teljesíteni. Szerelőim erőfeszítése ellenére sem sikerült a második időmérő kezdetéig rendbe rakni a motoromat. Tíz perc késéssel gurultam be a pályára és három bokszkiállásra volt szükségem. Éppen a bokszban tartózkodtam, mikor pár perccel az edzés vége előtt berakták a piros zászlót, így lehetőségem nyílt egy kerékcserére. Annak ellenére, hogy a piros zászló után mindenki egyszerre zuhant ki a pályára, és irgalmatlan pozícióharc kezdődött, sikerült egy kiváló utolsó kört futnom. Az 1:53.03-as eredménnyel a 9. rajtkockát csíptem el.
 
Sajnos a verseny sem úgy indult, ahogy elképzeltem. A Telemetriás mérnökünk sokat küzdött a rajtelektronikával, de nem sikerült igazán jól beállítani, ezért a kézi start mellett döntöttünk. Mindössze két rajtgyakorlatot tudtam végezni a megváltoztatott belső áttételű váltóval. Ez is közrejátszott abban, hogy a hosszú áttételűre cserélt 1-es miatt eleve lomhább motorral a rajtom lassú lett. Visszacsúsztam a 17. helyre, és egy húsdarálóban találtam magam. A kőágy porát is felkavartam egyszer. Fortuna a negyedik körben mosolygott rám. A negyedik körtől tudtam a saját tempómat menni, és körről körre javítottam pozíciómon. Végül 7-ként szakítottam át a képzeletbeli célszalagot, ami fenti történések ismeretében kiváló eredménynek tekinthető. Ha Imi - aki sokáig a hatodik helyen motorozott - műszaki hiba miatt nem kényszerült volna feladni a versenyt, akkor eddigi legsikeresebb futamunkat zárhattuk volna Imolában.
 
Örömömet kicsit beárnyékolta, hogy Leonov a hatodik körben sárga zászlónál mellőlem ugrott előre 4 pozíciót, de ez a manővere büntetlenül maradt. Nagyon sok sms-t, e-mailt, kaptam. Rengetegen gratuláltak idei első pontjaimhoz. Mindenkinek nagyon köszönöm a biztatást, bátorítást. Sokat jelent számomra az a figyelem, amely szurkolóim részéről pályafutásomat kíséri. Megfürödve a sikerben bizakodva várjuk a következő asseni futamot. A tavalyi szezonban csapatunk itt szerezte a legtöbb vb pontot. Imi 11. én 10. helyen végeztem. Az idei nevezési listán levő pilóták közül Foret, Parkes, Roccoli, én és Imi szerepeltünk a legjobban 2011-ben. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy automatikusan bent vagyunk az ötben, hiszen szeretne bizonyítani a tavaly kevésbé sikeres Lowes, Ianuzzo, Quambry, Tamburini és Marconi, és a győzelemért indul harcba Sofuoglu és Cluzel is.
 
Célunk, hogy Imolához hasonlóan a rajtrácson ne csússzunk hátrébb a harmadik sornál, és akkor egy mosolygós Fortunával nagy dolgok is történhetnek. Egész hétvégén lógni fog az eső lába, ez további izgalmakat jelenthet majd.
 
Remélem sikerül örömöt szerezni szurkolóinknak!
 
Mindenkinek jó szurkolást!
Balázs
 

A Te véleményed?
A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2021  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: