Jegyek

Blog

2012
Mar
14
8 éve, 11 hónapja
Sziasztok!
 
Az első futamra készülve mindig több a tennivaló, és ez idén sem volt másként. A szezonindulásnál nagyon sok mindennek azonnal stimmelnie kell, amit itthon kell összeállítani, főleg hogy Ausztrália a világ másik felén van. Ezért mielőtt a tengerentúli ládáink útnak indultak volna Phillip Island felé, addig szó szerint három héten keresztül csak a pakolásról és a motorral kapcsolatos dolgokkal keltem, álmodtam, feküdtem. Januártól tehát erőteljesen már a motor összerakását, az alkatrészek beszerzését és az új design-t kellett szervezni, amit apuval szinte éjjel-nappal egyeztetve intéztük. Emellett még a télen igen komoly edzéstervem is volt, rengeteget krosszoztam, és konditeremben is heti 5 alkalommal edzettem egészen az indulás napjáig. Így utólag belegondolva valószínű, hogy nálam jobban senki sem várta a szezonnyitót.
 
A repülőn már csak az járt a fejemben, hogy „fúúú végre elkezdődik”…ilyenkor szokták mondani, hogy úgy örültem, mint majom a… :–). Az utazás most tényleg hosszú volt, pedig azért már párszor megjártuk ezt az utat, de valahogy ehhez nem lehet hozzászokni. Amikor sokat kell várni az átszállásokra, általában minél többet járkálunk, nézelődünk, tudván, hogy ismét vagy tíz órát kell majd egyhelyben szorongva ülni, jó esetben ülve aludni. Szerencsére ezeken az újabb, felújított repülőkön már elég nagy a saját monitor, amin vagy filmet nézek vagy a tetriszen játszok. Végállomásnál adott esetben Melbourne-ben felvesszük a bérautót és irány a sziget, ami a 30 órás út után még 180km a repülőtérről. A „véghajrában” már annyira fáradtak vagyunk, hogy csak a humorizálásé a főszerep, pedig a pályához közeledve a beállításokról beszélnénk szívesebben. Ezért is van az, hogy minimum három nappal az első edzés előtt megérkezünk, hogy nagyjából kipihenjük magunkat. Az időzóna átállás sem egyszerű, főleg mikor reggelre odaérünk és egész nap fent kéne lenni, hogy az éjszakát teljesen átaludjuk. Nos, nekem idén nem sikerült, ugyanis minden reggel hatkor sikerült felkelnem.
 
Az első napon ami nálunk végül is a „nulladik” nap, kipakolunk a kis konténereinkből, felállítjuk a bokszfalakat, előkészítjük a motort a szereléshez és a szerelők elkezdik a gépet felkészíteni a másnapi edzésre. A teszt első napja részemről pár új alkatrész kipróbálásáról szólt. Szerencsére, ahogyan az időeredményeink is mutatják, idén már az első futamon versenyképesek vagyunk, tehát a téli munkánk, fejlesztéseink pozitív irányt mutatnak. Igazából már nagyon kevés hiányzik, hogy „tűzközelben” legyünk, azonban azt tudom, hogy most kell elkapni igazán a fonalat és mindig 110%-ot nyújtani, mert a motor 1-2 futam alatt képes lesz felvenni a harcot az elejével. A mezőny erős, kicsik a különbségek, azt hittük picit könnyebb dolgunk lesz, mint tavaly, és bár ez ügyben tévedtünk, nem baj, mert a motor is fejlődött és jobb, mint múlt szezonban. Az eredményeket ugye tudjátok, nem az elvártakat hoztuk, de ehhez a sporthoz sok szerencse is elférne, ami most sajnos nem állt mellénk.
 
Reméljük erre az évre letudtuk a rossz gumikat, a futam elején való tülekedéseket. Kicsit szomorúan távoztam Ausztráliából, azonban az ilyen rosszul sikerült hétvége után még nagyobb az önbizalmam a javítás akarásához. Igazából a paripa jó, kiváló formában érzem magam, már csak egy kis szerencse hiányzik és jöhetnek az eredmények. Hazafelé csak ezek jártak a fejemben. Az utazás visszafelé sem lett valahogy rövidebb :–) ,főleg abban a tudatban, hogy még a hó is esik Budapesten :–(. Reménykedtünk még az indulásnál, hogy mire hazaérünk, jön egy kis tavasz, hogy tudjak egyből krosszozni, de ez elmaradt. Phillip Island és Imola között van majd egy hónapnyi szünet, amiből a motorblokkok revíziójára megy el a legtöbb idő, mivel ilyenkor több erőforrást újra kell csapágyazni. A blokkjaink éppen darabokban vannak még, de az indulásra hamarosan minden összeáll.

Ezt a blogot egyébként a legnézettebb motoros oldalon fontosnak tartom és örülök, hogy gondoltak ránk, hiszen így sokan belelátnak abba, hogy itt azért nem „csak” motorozgatni kell… Próbálok majd minél több amolyan belső információval ellátni titeket, legfőként a háttérmunkákról, mivel az eredményekről és a versenyeken történtekről a csapat weboldalán a www.teamtoth.com-on és itt a p1race-en is olvashattok folyamatosan.

Hamarosan jelentkezem még itthonról ;–)

Ciao!
Imi

A Te véleményed?
A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2021  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: