Jegyek

Blog

2012
May
23
8 éve, 9 hónapja
Sziasztok!
 
Elég régen írtam ide a blogra, mivel elég sűrű volt az utóbbi két hétben a program. Monza után már hétfőn reggel itthon voltunk, azonban egyből Donington következett, ezért szinte semmire sem volt időnk. A kamion például Olaszból egyből Angliába vette az irányt. A Monzában elért negyedik helyemnek nagyon örültünk, igaz azt gondolom, hogy a második pozíció után ez a legrosszabb, hiszen csak „egy hely” és felállhattam volna a dobogóra… Persze elkeseredve nem voltam, de azért a hazafelé vezető úton már kicsit mérges voltam… Nem hibáztatom magam, mert Sofouglu gyorsabb volt nálam, nekem pedig a futam vége felé már a biztos befejezésre kellett mennem. A motorom a lehető legjobban fel lett készítve a versenyre, amit az elért végsebesség rekord is bizonyít. A futam előtt tisztában voltunk vele, hogy ennek a mi versenyünknek kell lennie, ha száraz, ha vizes az aszfalt. Nem úgy, mint Doningtonban ahol már máshogy számoltunk, egyrészt a vezetési stílusom miatt (sosem feküdt nekem az angol ring) másrészt a mostani blokkjaink inkább a végsebességre vannak beállítva. Mindent egybevéve azonban, szerintem ahhoz képest gyorsak voltunk, amíg a technika illetve egy bukás közbe nem szólt. Az első edzésen 7. voltam, aztán 9. és 11., míg az esés miatt lecsúsztam egészen a 22. pozícióig. Egyszóval ott is gyorsak tudtunk lenni, ahol én magam nem is gondoltam volna… Ha azonban egyszer jó a gépünk akkor nincs mit tenni, minthogy húzni neki és a legjobbat kihozni magamból is.
 
A versenyt nem sikerült befejeznem az elgyengült motorommal, aminek az lehetett az oka, hogy már közel 1000km volt benne és ilyenkor azért 6-7 lóerőt veszít a gép. Annak érdekében, hogy ne csináljunk több kárt a blokkban, kénytelen voltam kiállni. Hogy miért nem cseréltünk erőforrást? Egyszerű, hiszen az évi nyolc blokkos szabály miatt egy motorral legalább 800km-t kell megtennünk. Most már viszont azt is megtanultuk, hogy inkább kicseréljük, hogy a versenyre maximum 600km-es legyen a blokk és a szabadedzésekre visszarakjuk, hogy ott menjen bele a kilométer. Egy a lényeg az egészből: Most jól elkaptuk a fonalat, úgyhogy már alig várom a misanoi futamot, hogy a kis „nyári” szünet után újult erővel a minél jobb helyekért harcolhassak.
Egyébként a három hétvégés szünet alatt a legfontosabb számomra, hogy folyamatosan tudjak edzeni. Pár napja megjártuk Dániát is, ahol a blokkjainkat újítják fel, aztán nemrég lehetőségem volt a Hungaroringen kipróbálni egy „majdnem” superbike-os BMW-t, amit nagyon élveztem. (Ezúton is szeretném megköszönni Tompa Tominak, a motor tulajának, Pistinek és Zsilják Lalinak a segítségét.) A motoron több beállítást is kipróbáltam, a végére egészen megtetszett és kondi edzésnek az adott napra meg is megfelelt ez az ezres BMWJ.
 
A hosszú hétvégén, azaz 26. és 27-én lehetőségetek van találkozni velünk (Balázzsal is) és a kamionunk is kint lesz a Ramada Aquaworldben, ahol egy Sportfesztivált rendeznek sok-sok programmal, koncerttel. 
 
Misanoról előjáróban annyit, hogy már rettentően várom, és úgy érzem illetve gondolom, hogy még versenyképesebbek lehetünk a további futamokon.
 
Köszönöm a monzai eredményünkhöz a gratulációkat, bízom benne, hogy most már többször leszünk hasonlóan jó helyen és akkor remélhetőleg jó sokan kijöttök Brnoba szurkolniJ
 
Ciao!
Imi

A Te véleményed?
A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2021  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: