Jegyek

Mullernek több opciója van 2014-re

WTCR
Mullernek több opciója van 2014-re
2013.07.04. 09:53
Yvan Muller jelenleg háromszoros világbajnoka a túraautózásnak, és óriási léptekkel halad negyedik címe felé, így nem túlzás kijelenteni, hogy az egyik legkeresettebb versenyzőnek számít a piacon. A francia klasszis elmondta, hogy több opcióval rendelkezik a következő szezonra, s nem is feltétlenül csak a WTCC-n belül képzeli el a jövőjét.
 
Yvan Muller 2008-ban, 2010-ben és 2011-ben ülhetett fel a túraautó-világbajnokság trónjára, s nagyon úgy néz ki, hogy 2013-ban ezt negyedszer is megteheti, miután a francia hét forduló elteltével 122 pontos előnnyel vezet az összetettben. Pedig néhány héttel a szezon rajtja előtt még az sem volt biztos, hogy ott lesz a rajtrácson, hiszen az RML-istálló helyzete bizonytalan volt a Chevrolet gyári csapatként való kivonulása miatt. Muller a 2014-es idényre hamarabb írna alá szerződést, persze egy az ideihez hasonló forgatókönyvvel is kiegyezne.
 
„Ha megint egy késői megállapodás születik, és utána olyan szezonom lesz, mint a mostani, akkor elégedett leszek” – viccelődött a pilóta a TouringCarTimes-nak nyilatkozva, de aztán komolyra fordította a szót: „De nem, jövőre mindenképp gyári csapatban szeretnék menni, de azt hamar el kell dönteni, mert különben nem lesz idő megtervezni és megépíteni az autót.”
Muller 2014-ben mindenképp egy gyári csapat színeiben indulna, így szinte kizárt, hogy marad jelenlegi alakulatánál, az RML-nél, amely mögött már nem áll ott gyári támogatással a Chevrolet
 
Muller egyik opciója mindenképp az a Citroen lehet, amely múlt héten jelentette be, hogy jövőre érkezik a világbajnokság mezőnyébe a kilencszeres rali-világbajnok Sebastian Loebbel egyetemben, aki egyrészről honfitársa Mullernek, másrészről a túraautós klasszis segített neki dönteni a csatlakozásban. „Mint mindenki, én is tárgyalok a Citroennel, de én már két éve kapcsolatban vagyok velük. Most, hogy Loebbel érkeznek a WTCC-be, egy kicsit én is részese vagyok ennek, mert én adtam meg neki a lehetőséget, hogy vezethesse az autómat és lássa, hogy milyen ez” – mondta az RML versenyzője.
 
Ugyanakkor nem csak a Citroen jelenti az egyetlen lehetőséget gyári csapatok szintjén sem, sőt a háromszoros világbajnok a szakágváltást sem zárta ki: „Ott a Honda is, és még van egy másik konstruktőr is a listán… vagy esetleg egy másik bajnokság: gondolkodom a GT-n vagy a ralikrosszon; a jégversenyzésben és a túraautózásban szerzett tapasztalataim alapján az is jó móka lenne.”
Írta:

A Te véleményed?

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
 
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2021  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: