Jegyek

Hozzászólások

Hivatalos: Crutchlow az LCR Hondához igazolt
lovey
2014.08.08. 11:39
Cruthlow és Bautista az elmúlt években elég sokat esett és ahol csak egy jó motor van, mint az LCR vagy a GRESINI egy kicsit megbízhatóbb versenyző jobb lenne, bár szabad top versenyzők között nem tudom ki lenne jobb.
25
mmatte
2014.08.06. 21:29
Válasz Waczak üzenetére:

Lehet hogy az LCR honda a legjobb privát csapat. Meglátjuk...
24
Waczak
2014.08.06. 12:08
Azért Cal se egyszerű eset.Eddig állandóan gyári motorét rinyált és mikor megkapta(ráadásul a legfrankóbb privát csapatot hagyta egy a Ducatiért) egy év után megy egy priváthoz.
A hab a tortán:nemrég jelent meg az angol Motorcycle News magazin azon száma, amely címlapon hozta a sztorit Crutchlow idézetével – „Miért nem szakítottam a Ducatival”.smile
23
outsider
2014.08.05. 23:46
Válasz Lazzloid üzenetére:

Hagyd rá, ez a fóbiája. Szerintem bármilyen cikkbe bele tudná keverni, ez az a tipikus (kóros) eset amikor a kis pöcs aki semmit nem ért el soha az életben, meg akarja magyarázni egy sikeresről, hogy valójában nem is tud semmit ő sem. Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, hogy nem fűzték rajta elég szorosra a hátulgombolóst
22
sary0046
2014.08.04. 22:35
Válasz pato üzenetére:

Miller nem fog open motorral menni,mert meg akarja nyerni az osszes kategoriat!
21
Lazzloid
2014.08.04. 20:22
Ducanti rossz cikket olvasol, ez nem Rissiról szól. Oda fröcsögj...A KTM V4-es projektje pedig nem újkeletű, mert már a 4T időszak elején a Kenny Roberts csapat ment saját vázzal és a KTM V4 blokkjával. Sokra nem jutottak, mert ha jól emlékszem egy évad után kiszállt a gyár...
20
Waczak
2014.08.04. 13:59
A KTM bejelentette, hogy 2017-ben rajthoz kíván állni a MotoGP Világbajnokságban egy teljesen új V4-es prototípussal, aminek neve RC16 lesz.
A hírt a KTM ügyvezetője, Stefan Pierer jelentette be a Speedweek című svájci oldalnak adott interjúban. A tervek szerint 2015 májusában debütál az új motor, ezt követően tesztelés és fejlesztés következik. 2017-re a motor elérhető lesz versenycsapatok számára, és 2016-ban néhány szabadkártyás rajthoz állás sincs kizárva.
Pierer elmondta, az RC16 a már kiörgedett RC8 utódja lesz, de fontos, hogy az RC16 nem közútra, hanem kizárólag versenypályán való használatra készül. 1000 köbcentis V4-es blokkal, acél csővázzal és WP felfüggesztéssel érkezik, a Moto2-es versenymotorokhoz hasonlóan.
19
gumitamin
2014.08.04. 11:21
Magyarul kirugták
18
konrad66
2014.08.04. 8:15
Akkor remélem azt jelenti :
Chructhlow Lcr Honda
Lannone Ducati
17
outsider
2014.08.03. 21:44
A kis kategóriákban soha nem volt akkora Honda dominancia mint a királykategóriában, és ez nem azért van mert a Hondánál hülyék hozzá, hanem mert nem igazán érdekli őket. A moto3-ban sem a Honda uralkodást függesztette fel a KTM, hanem az aprilia-t...
16
bors27
2014.08.03. 21:33
Válasz Dukanti-2007 üzenetére:

a blokk egy olyan kis része csak a versenyképes motornak, hogy ha a KTM azonnal kétszer jobbat épít mint a Honda(azért erre elég kicsi az esély), akkor sem hinném, hogy meg tudná szorongatni...
15
Dukanti-2007
2014.08.03. 13:09
Aztán a KTM a régi szép emlékek miatt talán még Talmát is beveszi a csapatba.
Mert ő tényleg világbajnok lett, amíg volt csapata nem smile
Gondolom ebből tanultak smile
14
Dukanti-2007
2014.08.03. 13:06
másik magyar motorosújság szerint a Ktm jövőre bemutatja a blokkját, 16-ban szabadkártyával indulnak, 17-ben meg teljes évben.
Végre lesz valami mozgás.
Remélem a Honda uralkodást felfüggesztik pár évre.
Mint moto3-ban is.
Akkor majd nem lesz ilyen BOLDOG Pedró leigazolásával a Honda, mert nem engedhetik majd meg azt a luxust, hogy csak egy nyerő pilótájuk legyen, meg mellette egy szánalomból megtartott nyugdíjas.
13
ducanti
2014.08.03. 12:37
Nem nagy meglepi hogy -ahogy a szuperzsenin kivul mindenkinek - calnak is beletort a bicskaja a ducatiba de semmi vesz egyaltalan nem ciki a bukottdoktornal nagyobbat nem eghet senki foleg ugy hogy calnak nem epitettek minden versenyre uj ducatit a kivansaga szerint meg neki nincs 9vb cime es nem o „minden idok legjobbja”-nak kikaltott „zseni” akit tobbnyire mindenki elver akinek csak kozel olyan jo motorja van....
Emlekszem tobbek kozt cal is fujkalta az orrat szatelit yamahaval tavaly a ducatis idoszakaban meg konnyebb felsorolni hogy ki nem verte el mint aki igen
12
pato
2014.08.03. 11:46
Bradl megy a forwardhoz,A.Esp helyére,Miller vagy az lcr-nél vagy a gresini-nél lehet egy open honda-n,a pbm nem lesz jövőre és a helyére jön vissza az aprilia,valószínűleg Melandri-val...

forza DOVI!!! smile
11
bikerman.p1race
2014.08.03. 10:59
Válasz sary0046 üzenetére:

Legalább van olyan gyár, akit érdekel. Remélhetőleg a Dorna segíti majd őket, és mindenkit, aki még érdeklődhet.
10
sary0046
2014.08.03. 10:55
De legalabb megceloztak a kiralykategoriat!
9
bikerman.p1race
2014.08.03. 10:52
Válasz sary0046 üzenetére:

Elvileg 2015-ben bemutatnak egy (méregdrága) V4-est, 2017-ben pedig ezekből a tapasztalatokból jönnének a GP-be. De szűk két hónappal ezelőtt a bejelentés előtt még álomként emlegette a KTM a MotoGP-t, szóval óvatosan kezelném a dolgot
8
sary0046
2014.08.03. 10:28
A KTM -rol hallott valaki ? Allitolag jonnek a motogp-be hamarosan!!!!!
7
Szolovjov
2014.08.03. 9:52
Milyen csajos csapat lesz a gyári Ducati, két Andrea is ott versenyez
6
adambacsi
2014.08.03. 1:53
Szerencsére megszabadult egy hulladék motortól!!
5
mmatte
2014.08.02. 23:50
Örülök neki, hajrá Cal meg Andrea! Dovi jövőre felkötheti...
4
Waczak
2014.08.02. 23:37
Jó hír. Crazy Joe végre a gyári csapatbansmile
3
Norci
2014.08.02. 22:23
Jó döntés volt. A Ducatihoz nem sok köze volt, sikerek helyett csak a sérülések jöttek
2
Istvan89
2014.08.02. 21:20
Bradl jövőéről lehet valamit tudni ? Kíváncsi vagyok mire lesz képes Cal, szép lassan minden márkát kipróbál a gp-ben smile
1
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2022  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: