Jegyek

Hozzászólások

Körkép: mire számíthatunk 2013-ban a WTCC-ben?
Tarzaan
2013.03.11. 20:00
Nem azt várom el, hogy a csúcson legyenek, de a tavalyi technikájukat verjék el.

Jövőre új szabályok lesznek - elvileg - ki tudja, akkor mi lesz a helyzet.
5
Sakal
2013.03.11. 19:21
Tarzan.
Ha a Te elvárásod az, hogy már idén a csúcson lesznek Zengőék, naív vagy.
Norbiék 2014 re készülnek. Akkorra a BMW k dobósak lesznek...
Senki nem mondja, hogy a tuttit választották, de, hogy a jövő az biztos.
4
Tarzaan
2013.03.11. 14:31
Még valami. Norbiék márkaváltását sokan már látatlanban helyeslik. Szvsz ez csak akkor lesz tényszerűen megállapítható, ha Norbi az év végén veri az összes BMW-t. Coronel-t, DAste-t és mindenki mást.
3
Tarzaan
2013.03.10. 13:17
+1: Kedves P1 race!

Nem lehetne megoldani, hogy ha bejelentkezek egy cikk alól, hogy kommenteljek, akkor ne dobjon vissza a rendszer a főoldalra?
2
Tarzaan
2013.03.10. 13:16
Sziasztok!

A magyam részéről:

A 3 fő esélyes Muller, Huff és Tarquini. Az RML szakértelmemegmaradt, az autó is jó, és ne feledjük, a WSB-ben sem okozott problémát a A Bamboo-tól sokat nem várok, tavaly is Chevyvel voltak, de nem sok vizet zavartak - bár Nashnek azért adnék egyesélyt. Viszont a svéd NIKA csapat még érdekes lehet egy jó versenyzővel. Akit még örömmel láttam volna teljes idénye, az Turkington.

A Seatokat szerintem kicsit alábecsülitek. A Münich Motorsport egy profi csapat, a Seat motor erős és azért csak fejlesztget ott a gyár. Huff mindenképp ott lesz elől. A csapattársai nem tudom mennyire alkalmazkodnak az elsőkerekes autóhoz és a -250 lóerőhöz/rövid versenytávhoz. A Campos csapatról sem tudunk sokat - bár állítólag monje lesz az egyik versenyző, és talán a korábbi privát bajnok Hernandez a másik. Szvsz Oriola szintjét hozhatják ők is.

A Hondát én Seat szintre tenném. Tudom, sokan hasra esnek a Honda motorsportos múltja miatt, de négykeréken igen régen értek el komoly eredményt. Az F1-ben a BAR-al a sok pénz ellenére is csak 1 vagy talán két győzelmük volt, két keréken is csak a GP-ben vanna kaz élen, WSB-ben már ne miylen szép a helyzet. Oké, azIndycar-ban ottvannak, de az sokáig a privát márkakupájuk volt. Ettől függetlenül mint gyári csapat egy Tarquinivel mindenlképp elől lesznek. abban viszont nem bíznék, hogy Norbinak is frankó technikát adnak, a Honda motorsport nem arról híres (lásd Prost vagy Biaggi). Abban semvagyok biztos, hogy az év második felében sokat foglalkoznának az idei gép fejlesztésével, hiszen jövőre nagyon újfajta autók kellenek - elvileg.

BMW. Két erős ember: Coronel és DAste. DAste esetén nem ismerem a csapatot, de a ROAL elég profi. O1Youngnak isvan hátsó kerekes tapasztalata. Sok helyen olvasni, hogy a súlycsökkentés mellett az új motorelektronikával sokat nyertek: kedvezőbb karakterisztika, plussz lóerők. Ahogy írtátok ti is, lepottyanhat pár győzelem, főleg a második versenyeken.

Lada. Fekete ló. Korábban eléggé beégtek ill. ált nincs nagy autósportos múltjuk, de ott van mögötük az Oreca, Thompson az egyik legjobb túraautó versenyző a világon, és végülis Renault leánycég. Ki tudja, talán még akár Brawn GP-s meglepetést is okozhatnak.


Ford: elvileg nem indulnak az idén, de nagyon elvetemült pletyka (vagy inkább vágyálom) szintjén említették egy fórumon, hogy esetlegaz amcsi Robb Holland egy Focussal...

Mrnu nekem nagyon hiányozni fog, bár róla is olvasni lehetett, hogy egy Citroenes WTCC csapatban jövőre ő lehetne Loeb csapattársa. Mindkettőt szívesen látnám - Peter Solberggel egyetemben.
1
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2022  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: